Zoeken


Login abonnee

Help


Via deze helppagina willen wij u informeren over de mogelijkheden van dit product. Daarnaast vindt u hier antwoord op een aantal veelgestelde vragen.

Hoe actueel is formulierenloket.nl?
Wij zorgen ervoor dat onze formulieren altijd voldoen aan de meest recente wet- en regelgeving.

Hoe weet ik wanneer er wijzigingen op formulierenloket.nl zijn opgenomen?
Wanneer er wijzigingen hebben plaatsgevonden dan treft u deze informatie aan onder de button Actueel [link maken].

Hoe kan ik formulieren downloaden?
Als u een abonnement afsluit, ontvangt u een bevestiging waarin uw inlogcode en wachtwoord staan vermeld. Hiermee kunt u inloggen op het formulierenloket. Vervolgens heeft u toegang tot de formulieren behorende bij uw abonnement.

Hoe kan ik de formulieren personaliseren?
Als u bent ingelogd, kunt u bij ‘personaliseer uw formulier’ het logo en/of de gegevens van uw gemeente of instelling uploaden.

Zoekmogelijkheden
formulierenloket.nl heeft zeer uitgebreide zoekfunctionaliteiten. U kunt natuurlijk full text  zoeken in alle teksten.

Gebruikersnaam en wachtwoord
U ontvangt uw unieke gebruikersnaam en wachtwoord bij de start van uw abonnement. Wanneer u deze inloggegevens vergeten bent, kunt u ze opvragen bij Sdu Klantenservice op (070) 378 98 80. Houd uw klantnummer bij de hand!  

Mededeling: "U bent dubbel ingelogd!"
Als u deze mededeling ontvangt heeft een andere gebruiker met uw unieke gebruikersnaam en wachtwoord ingelogd op formulierenloket.nl. U kunt pas verder werken als deze andere gebruiker weer is uitgelogd. Verstrek daarom nooit uw gebruikersnaam en wachtwoord aan derden. 

Overige vragen 
Voor vragen over uw abonnement en voor overige vragen kunt u contact opnemen met Sdu Klantenservice op sdu@sdu.nl of (070) 378 98 80.